Skulle till Riga men hamnade i Tallinn

2011-03-15 @ 12:36:19 Permalink Resor Kommentarer (0) Trackbacks ()

I fredags förra veckan så impulsbokade jag en kryssning till Riga.
Allt var klart, och jag tyckte jag hade bra tidsmarginal till 17.00.
Slutade 16.00 och jobbar rätt nära Gärdet (där båten avgår ifrån.)
När jag väl slutade jobbet insåg jag att det skulle bli strul att ta sig till båten.
Personen jag åkte med fastnade i bilkö, och rätt snart insåg vi båda att vi
skulle missa båten. Självklart missade vi båten, men vi tog oss iallafall till
Värtahamnen där båten till Tallinn avgår.

Lite kul när det blir sådär. Man ska åt ett håll, men sen åker man åt andra.
Det var en ganska trevlig kryssning. Lite tomt på folk bara. Men, men!
Nästa helg blir det att kryssa till Riga. (Hoppas det iallafall!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback