Tjernobyl resa planerad

2010-09-11 @ 20:27:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej & hoe! Jag har börjat planera en resa till Ukraina / Tjernobyl.
Ska börja lägga undan lite pengar för att kunna genomföra denna
resa tills nästa år. Vet inte om jag får åka ensam eller om någon
rolig prick vill haka på mig. Har alltid velat åka dit och nu när man
har jobb och pengar så kan man ju äntligen genomföra den.
Strålningen ska inte ens vara farlig där, så det är ju bra.
Vet inte om man hade åkt dit ifall den var farlig och strålade kroppen.

När nästa sommar vet jag inte, men det blir väl i Juli någon gång.
Kommer då att få flyga till Kiev, Ukrainas huvudstad och därifrån
åka till Tjernobyl som tydligen inte ligger jättelångt därifrån.
Hotell får man tydligen ta in på i Kiev. Men kanske blir 3-4 nätter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback