Strålande dag

2010-09-22 @ 08:53:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag går det verkligen inte att vara på dåligt humör.
Jag är superglad faktiskt. Finns inget att klaga på.
Vaknade upp bredvid min älskade flickvän och var lite
småtrött, men det var inget som störde. Gick upp 15
minuter innan jag skulle gå och klädde på mig och
gjorde mig ordning för dagen.

Nu sitter jag här och ska alldeles strax käka frukost.
Mums! Sen är jag även sjukt glad sen igår. Har haft
problem med mitt baklyse på bilen sedan jag köpte den.
Det är över 1 år sedan. Tog ut baklyset och tittade på
det. Tyckte det såg jäkligt fräscht ut. Har tidigare
satt in en ny lampa osv, men det har ej fungerat.
Nu tog jag ut det och pillade lite på det.
Sen satt jag tillbaka det och sedan testade vi...
...och vips så fungerade det liksom från ingenstans?
Så nu kommer min bil gå igenom besiktningen
förhoppningsvis på måndag! Min flickväns pappa hjälpte
mig även att ställa lycktorna fram och byta bromsbelägg.

Så vrooooooooooooooooooom!

/ Eddie

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback