Kommer vintern snart?

2010-10-15 @ 08:52:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://www.luminous-landscape.com/images/Snow-Clad-Trees-thumb.jpg

Ja, som rubriken lyder...
...kommer det snö snart? Man kan ju alltid undra.
Det är ju helt galet kallt ute, och jag har just
nu ingen vinterjacka hemma. Den ligger hemma hos
en polare. Måste få tillbaka den. Åker ju varje
morgon till jobbet utan jacka, bara tjocktröja.
Känner att inte det fungerar längre! :)

Snö iallafall... det är faktiskt roligt.
Vintern är väldigt fin och jag gillar att åka
skidor. Ska faktiskt ta och testa Snowboard för
första gången i mitt liv i år. Det kanske är roligare?
Vem vet. Jag hoppas iallafall att jag drar mig ur stolen
och åker mycket i år, för det blev ingenting förra året
pga en del anledningar som jag inte orkar dra upp.

- Nog om DET. -
http://elinleontine.files.wordpress.com/2009/05/bilprovningen.jpg
Idag ska jag faktiskt åka till besiktningen och göra en
ombesiktning pga att min inte gick igenom för cirka
15 dagar sedan. Först och främst blev den inte godkänd
för att ett däck fram inte var bra alls. Sen så slet puckot
som besiktade bilen av min handbromswire... blev ju inte lite
förbannad då. Nu är den dock fixad, och det var faktiskt min
tjejs pappa som ordnade den! Stort tack för det!
Satt även på mina vinterdäck igår eftersom dom är någorlunda
fräscha och går igenom. Passade då på att spänna handbromsen
så att besiktningsmannen inte klagar pga att den är slapp.
Hoppas den går igenom, då blir jag grymt glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback