Bulgarien - Sunny Beach 2010

2010-10-13 @ 12:58:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej och hå! Har ju rest en del i år och det blev Bulgarien i Augusti.
Tänkte lägga upp lite bilder så får ni se hur min resa dit var! :)


Väl uppe på 10,000 meters höjd... wooohoooo!


Min älskade flickvän är jätteglad.
Hennes första flygning någonsin.



Jag var den enda i vårt sällskap som tog en bira på flyget.
Tror inte att de andra var så avundsjuka då den smakade skit
eftersom den var avslagen!


Första drinken... en feting grogg! ;)
Den small ju inte lite? nästan 40 grader den dagen!


Här är kortet som är taget efter drinken. Vi gick direkt till
restaurangen och tog en drink innan vi checkade in! Killen
som jobbade på restaurangen sa: "Are u leaving?"


Vi hade ju oturen att hamna på ett familjehotell där det skulle vara
tyst efter 00:00, annars riskerade man böter. Men, men, vi klarade oss
iallafall från att få klagomål även om vi var lite vilda!


Första maten... kan helt ärligt säga att jag aldrig har ätit så vidrig
mat som i Bulgarien... Kebaben i stånden var den godaste, och den
var ändå helt äcklig.


Jag peppade både Cissi och Fredde och skrek... "Kom igen nu, vi drar
ner till havet och badar." Ingen av dom ville, men jag var påstridig och
fick tillslut som jag ville. Men jag väntade ju inte mig detta?


Kan tilläga att det faktiskt inte såg ut så här hela tiden.
Algerna kom fram vid kvällen, sen var dom bortstädade på dagarna! :)


Cecilia och Fredde poserar!


Jag är inte så blyg när det gäller att dricka?


Detsamma gäller Cissi! ;)


Jag fortsätter mitt race!


"Beach Master Cocktail Night." Fyfan vad dyngiga vi blev
av det där. Vi fick dricka så mycket vi ville under en timma.
Tror jag fick i mig 8 drinkar...


Nightview från hotellet. Riktigt schysst. Tror faktiskt
att Cissi tog den här bilden.


Smarrigt! Den här baren var den bästa. Inget drag dock, men killen som
stod i baren var jättetrevlig. Hit kom vi runt 03:00 varje natt och satt till
ungefär 05:30.


Cissi är alltid lika påhittig när det gäller bilder!


En ganska fin byggnad. Vi åkte till gamla stan en dag och kollade lite
kultur också! Är jävligt intresserad utav det. Ville ju inte att det bara
skulle bli en ren partyresa.


Jag tvingade Cissi och vara med på den här bilden.
Tycker att den blev fin!


Har nog aldrig sett så mycket lador som i Bulgarien! Dom fanns överallt.


Ett ställe som inte låg långt ifrån vårat hotell... Undra om personerna tyckte att
det såg lockande ut? Eller ville dom ha lite "Tjernobyl-stil" utöver det hela?


Häst och vagn! Yeehaa! Wild Wild West! Nej, men seriöst. Jag tyckte verkligen
synd om hästarna som fick stå i den där värmen hela dagarna.


Jag och min älskling!


Åker du någonstans, så testa aldrig det här.
Så jävla vidrigt! Man blev helt svettig, fick ont
i huvudet pga syrebrist och det sög verkligen.
Första minuten var rolig, men sen var det inte kul.


Disco Disco?


Här är en gris på vattenlandet "Aqualand" som vi besökte.


Den här geten var jättesöt!


Här fanns det massor av djur.


Vattenlandet. Den gula ruschbanan längre bort där var helt galen.
Gick hur fort som helst i den.


Checka lutningen!



Jag försökte ta en cool bild. Vet dock inte om jag lyckades!? ;)


Mittemot vattenlandet. Här bodde det folk.
Undra om dessa människor var trötta på turister?

Vi mötte på två roliga bröder som var från Sverige!


Normal kille? Nja, det vetefan?


Efter så här många drinkar...


...kan det lätt bli så här.


Massa stånd efter vägen. Man kunde tatuera sig överallt.



Vårat hotell. Fenix!


Avslutar med den här bilden.

Jaha, vad ska jag säga då? Vet inte om jag kan tipsa er om Sunny Beach,
men det var jätteroligt där. En stad som levde dygnet runt.
Vill man festa ska man åka dit. Går säkert att åka dit som barnfamilj också
om man anpassar sig.

/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback