Gamla hederliga Xbox

2010-11-10 @ 07:20:02 Permalink Spel Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://i51.tinypic.com/fm2pt3.jpg
Här är första Xboxen som Microsoft släppte.

För 2 veckor sedan så hittade jag ett xbox.
Testade det i ett vägguttag och märkte då att "cd-läsarknappen" blinkade orange.
Tänkte då att det var fel, men ställde undan den med tanke på att jag har ett trasigt
Xbox hemma. Tog iallafall hem det igår och utan att testa det så började jag skruva
upp det. Efter ett tag av skruvande hade jag fått upp det, men då fick jag för mig att
testa det i en TV. Mycket väl när allt var inkopplat så fungerade det felfritt.
Hade hittat ett spel som jag testade med, det var "Buffy and the Vampires."
Sen upptäckte min bror en knapp på sidan av Xboxet och det var en knapp till chippet.
Jag hade alltså haft turen att hitta en hederlig Xbox som var chippat. Galet tur.
Har inte testat den så mycket efter det, men idag tänkte jag pröva maskinen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback