Formula One - Ungern 2011?

2010-11-15 @ 12:39:44 Permalink Resor Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://i56.tinypic.com/2rmux4g.jpg
Vettel @ Hungarian Grand Prix 2010

Funderar på att sticka iväg till Budapest (Ungern) nästa år för att kolla på F1.
Är inte helt hundra, men det skulle vara riktigt fett. Var ju i Turkiet i Maj och kollade,
så varför inte åka till Ungern och kolla? Vore skoj att få se Ungern + F1.

Vet inte hur det blir. Kanske pengakris med tanke på att jag ska göra rätt mycket nästa år.
Vill resa väldigt mycket, och tänker göra det också. Island är mål ett, men jag vill även till
Ukraina, men den resan ligger på is. Vill även tågluffa, men ser rätt mörkt ut där eftersom
ingen av mina vänner vill åka med... -.-

Well, well... Sen vill jag ju på festival också? DET ÄR ETT MÅSTE.
Verkar ju lite svart för Arvika eftersom det kanske blev konkurs för dom pga skulder osv...
Hoppas verkligen inte att det dör ut. Annars blir det Roskilde! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback