Toy Story 3

2010-05-10 @ 16:08:33 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://www.maroonedcomic.com/wp-content/uploads/toy_story_31.jpg
Ingen kan väl ha missat att "Toy Story 3" kommer att komma på bio?
Det här är ju ingen nyhet direkt då det har varit känt i över ett år tillbaka.

Även fast jag är 20, snart 21 så kommer jag verkligen att gå och se den.
Var bara ett barn när första och andra filmen kom, och dom såg man ju
massvis med gånger. Det var ju det ballaste man visste. "Tänk ifall mina leksaker
börjar leva när inte jag kollar på dom." Jag är övertygad om att jag inte var
den ända ungen som tänkte så! Hur som helst, någon som ska se den?

Trailer kan ni se här:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback