Nu är jag trött

2010-05-26 @ 12:37:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tröttilitrötttrött är vad jag är just nu... Behöver mer sömn känner jag.
Är faktiskt heeeeelt slut.

Hmm... undra vad man ska hitta på idag då? Jag har lust att gå på bio,
men det går ju inge bra? Sex and the city 2 har tydligen "förhandspremiär"
idag, fast bara i Kista och någon till salong? Tror dock filmen suger efter att
jag lyssnade på The Voice imorrse, där berättade Josefin Crafoord att hon
hade varit och sett just Satc2 på bio igår. Var ju en biovisning för kändisar igår,
"galapremiär." Skitsamma iaf, men hon berättade då att själva serien är bra
och den första filmen. Men hon tyckte den andra delen i långfilmsvarianten av
Sex and the city var en reklamfilm typ. Hon sa att det var som att dom visade
upp massa saker för att göra reklam. Så hon tyckte den var skit dålig.
Såååååååå... jag litar på hennes omdöme och spolar den filmen!

Tjiiiiiiiing tjoooooooong! Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback