Lady Gaga - Två dagar senare

2010-05-10 @ 12:35:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I förrigår (lördags, 8/5 -10) så var jag och min flickvän på Lady Gaga.
Kan ju säga att jag inte ångrar mig att jag gick på konserten.
Allt började med att vi åkte buss+tunnelbana och drack några öl + cider.
Sen väl framme vid Globen letade vi upp ingången och insåg att vi skulle
få stå i en lååååång kö. Det var många framför oss och det regnade.
Jag och min flickvän blev rätt så blöta, men blev såklart torra när vi
väl hade kommit in.

När man väl hade kommit in i Globen så var det en "shop" där dom sålde tröjor, affischer
och lite annat. Jag passade på att köpa en skit snygg tröja till mig och min tjej.
Riktigt bra tryck, så det var inga pengar åt skogen. Vi slet på oss tröjorna och gick
sedan till kiosken och köpte läsk och godis. Efter det gick vi upp och satt oss på våra sittplatser.
Vi hade faktiskt helt okej platser. Dom var inte dåliga!

På konsertbiljetten så stod det att konserten skulle börja 19.30, men den började
väl runt 20.20.

Det ballaste var iaf hela showen. Den var så jävla maxad. Fan vad ballt bara.
Funderar starkt på att köpa biljetter till showen som körs i Malmö senare i år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback