Lady Gaga på Lördag 8/5

2010-05-06 @ 09:34:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20090226/293.lady.gaga.022609.jpg
På lördag ska jag och min flickvän gå och se Lady Gaga i Globen.
Ska faktiskt bli kul att testa att se något nytt istället för metal, metal, metal, rock...
Har aldrig varit på en sån här konsert förut, så det blir verkligen något nytt.

Har ju inte uppdaterat här på ett tag, men kollade statistiken och såg att
någon följer min blogg iaf varje dag. Riktigt kul! Ska börja dra in mer inlägg
från och med nu. Kommer speciellt uppdatera bloggen när jag är i Turkiet på F1
i slutet utav Maj.

Skriver nog ett inlägg lite senare!

Mvh // Eddie

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback