Den nya danska låten - Rasmus Seebach - Natteravn

2010-05-10 @ 16:01:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ingen kan väl ha missat den nya danska låten "Natteravn" av Rasmus Seebach?
Hörde låten första gången i förra veckan. Tror säkert att den spelades 5-6 gånger under
hela den dagen som jag lyssnade på nrj eller om det var thevoice.

Jag tyckte från en början att det var en riktigt jävla dålig låt, men efter 3 gånger blev den bra.
Nu är det ju inte så att jag kommer sitta och rå-lyssna-sönder den, men iaf, den är helt okej.

Man förstår ju till en viss del vad han sjunger, men jag gillar soundet.
Det är väldigt enkelt, men jävligt skönt.

Här har kan ni lyssna på den:

Kommentarer

Postat av: Foley

riktigt riktigt kass låt det borde vara förbjudet att digga den dumma jävel

2010-07-10 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback