A nightmare on Elm Street (Remake) 2010 - Premiär 7/5 -10

2010-05-06 @ 12:46:09 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://www.postergeek.com/albums/userpics/ANOES_Reboot_Original_Poster_by_Rabba_AKA_Bairdy.jpg
Imorgon har nya "A nightmare on Elm Street" premiär.
Okej, det kanske inte är en "ny" film i serien, utan det är en remake av den gamla.
Jag tänkte iallafall bjuda min flickvän på den. Tror det blir att vi ser den på Heron City.
Det tar 15 minuter att åka med bilen dit, och dom har gott om parkeringsplatser.

En liten trailer kan ses här:



Så... min helg börjar skräckigt! Sen på lördag, som jag skrev i det andra inlägget så ska
vi gå och se Lady Gaga i Globen. Ska bli ruggigt kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback