Lady Gaga, visst fan är hon ball?

2010-03-11 @ 12:48:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Lady Gaga

Ärligt talat, folk som känner mig tycker att jag är konstigt för att jag
gillar Lady Gagas musik? Varför är jag konstig för? Hon är ju lätt 2009s
och 2010s bästa sångerska? Hon gör sjukt bra musik som är otroligt bra.

Min flickvän gillar henne också, men vi fick tyvärr inte tag på några biljetter
som kommer att spelas i Globen den 7 Maj 2010. Men nu till lunchen när jag
satt och läste i Stockholm City blev jag jävligt glad. Jag brukar alltid kolla vid
konsert-annonserna, och till min stora förvåning ser jag en Lady Gaga bild där.
Det som kom upp i mitt huvud då var: "Vad i helvete? Ofta dom annonserar om
en slutsåld konsert?" Men jag kollade iallafall datumet och blev sjukt glad när jag
när det var! Självklart var det en extra konsert som spelas den 8 Maj 2010!!!

Jag berättade det här för min flickvän Cecilia och frågade henne om hon hade lust
att köa till biljetterna imorgon vid Globen. Hon sa direkt att hon kunde det!
Tyvärr kan ju inte jag göra det eftersom att jag har ett jobb att sköta!
Imorgon så har hon bara någon onödigt-dålig lektion som inte ens är nödvändig.
Som ett plåster på såren för att hon får köa själv så bjuder jag henne på konserten! :)

Älskar dig, Cecilia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback