Gaga, Olala!!!

2010-03-12 @ 12:02:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://mildlyrelevantthoughts.com/wp-content/uploads/2010/01/lady_gaga_bad_romance.jpg

Yes! Nu har jag två stycken Lady Gaga biljetter! Weeehuuu!
Tyvärr kunde inte Cecilia åka iväg imorrse eftersom hon tydligen inte
hade någon värdelös lektion! Hon hade engelska, och den måste hon gå på!
Jag löste det iallafall! Min kära mor bokade biljetter åt mig på ett fullproppat
Ticnet!

Helt jävla tur att jag ens fick några biljetter.
Och på Tradera och Blocket går biljetterna för skyhöga jävla överpriser som
jag verkligen vägrar att betala! För dessa två (sittplatserna) fick jag betala 1200.

Okej, helt ärligt, 1200 är jäääävligt mycket för sittplatser, men jag är ändå nöjd!
Det är jävligt viktigt att man inte känner någon ånger, och det gör jag inte.

Köpte iaf sittplatserna pga av att min flickvän aldrig skulle palla stå långt fram
på en sån där konsert. Kommer nog vara rätt mycket fjortisröj längst fram.

Men som sagt, jag är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiita nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback