Äntligen lite nytt ljud!

2010-03-25 @ 22:08:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen och köpt mig två nya
högtalare till min jävla bil! Lät fan förjävligt innan.
Skönt att man hör basen lite. Nästa månad vid löningen kommer
jag köpa två stycken högtalare att sätta på hatthyllan och därefter
kommer jag koppla in min baslåda. En sak till! Kommer köpa en
ny USB-stereo nästa månad också. Den blir lite dyrare, men det
är helt värt. Efter att bas och högtalarna i hatthyllan är inkopplade
kommer jag att köpa två högtalare som jag kan sätta i baksätets
bakdörrar. Kommer bli skit roligt iaf! Älska ljud i bilen!!!!!!!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen med min kära flickvän och hund och
invänta att helgen ska komma! (Imorgon)!! Synd att jag slutar vid
16:00, men det är sånt man får ta.

I sängen ikväll ska jag fläska i mig godis och dricka läsk till nya
Wallander filmen!

Godnatt allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback