Vad ska du göra på midsommarafton?

2010-06-21 @ 12:40:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vad händer på midsommarafton?
Själv som ni kanske har läst så åker jag till min
flickväns sommarställe. Kommer bli hur kul som helst.
Dom har riktigt fint där ute, och det är sjukt skönt att
komma i från storstan. Är ganska trött på Stockholm om
jag ska vara helt ärlig. Men jag har iallafall haft tur i mitt liv.
Mamma och pappa har hyrt en sommarstuga i alla år.
Dom började hyra den när mina bröder var små, så vi har
haft jävligt tur. För vem vill vara hemma i storstan när man
är ledig? Inte jag iallafall. Då ska man vara ute på landet och
bara ta det lugnt. Luften är helt annorlunda, det är så skönt!

Skitsamma i det nu! Jag läste just Expressen, där stod det
att det kan komma att bli 25 grader! Fatta vilket väder?!?!
Jag vill åka nu, nu, nu, nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback