Twilightmaraton på bio!

2010-06-02 @ 13:03:18 Permalink Film Kommentarer (1) Trackbacks ()

http://thenewschronicle.com/wp-content/uploads/2010/01/eclipsewallpaper.jpg
Såg i Metro idag att man kunde träffa Twilight-stjärnorna på Hovet någon
gång i slutet av juni. Då tänkte jag: Undra när Twilight-biljetterna släpps?
Gick iaf in på SF.se och av en ren slump fick jag syn på "Vi maratonvisar
samtliga Twilight-filmer.
" Snacka om att jag blev glad. Drog iväg ett sms
till ett par av mina vänner som gillar Twilight, och vi blev tre som går på det.



Har iaf ordnat biljetter nu och det känns verkligen superkul!
Biljetterna är slut innan kvällen. Fanns bara ett fåtal kvar när jag bokade mina.
Allt som allt gick på 825 kr. Men då betalar jag bara för
mig och min tjej. Min kompis betalar för sin själv.

Är en stor Twilight-fantast så det var ett måste!
Satt för några dagar sedan och funderade på om det skulle
bli något sånt här. Och det som var så himla schysst var
att maratonet inte började så sent. Det är ju trorts allt
på en tisdag. Hela grejen börjar klockan 18:00 och håller
väl på tills efter tolv antar jag? Vet att vid andra maraton
så är det alltid en "paus" vid varje film. Så var det iaf
på "Lucia Movie Night" som jag var på 2009.

Twilight:


The Twilight Saga: New Moon:

The Twilight Saga: Ecplise:

Kommentarer

Postat av: Emma-Lou

Senast kl. 16:30 presenteras vinnarna av toningsbalsamet och Anette Paulssons debutroman!



/Emma-Lou Pesonen, http://emmalou.myshowroom.se

2010-06-02 @ 16:22:33
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback