Tjackade ju en gura!

2010-06-27 @ 23:15:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


http://www.morethings.com/music/van_halen/van-halen-160.jpeg
Tjabba! Förra söndagen så tjackade jag en gura på Hobbex.
Trodde seriöst den skulle suga, hade inga förväntningar alls.
Men polarn stämde den idag eftersom jag totalt misslyckades.
Är ju inte gitarrkunnig, men han är det. Men iaf, den stämde om
sig ett par gånger, men efter lite nöt med stämmandet så lät
det faktiskt riktigt bra. Självklart stämmer den väl om sig,
men vafan? Serious? Man kan fan inte begära guld för 319 kr?

Jag lärde mig iaf ett ackord! E Mål, men ska väl sitta och nöta
som fan nu i veckan så att jag lär mig spela någorlunda.
Man har ju alltid drömt om att dra ihop ett band med polarna
eftersom det är så förbannat med musik. Jag är väl inget
musikgeni, men vafan, om man kan plånka lite så kanske man
kan komma på något bra plus en fladdrig låt. Skulle iaf vara
sjukt jävla kul. Så från och med IMORGON ska jag nöta som fan!
Finns ju mängder med guider på nätet. Har även fixat en dvd med
en "Gitarr-skola." Så tänkte köra den lite, plus lite via nätet.
Hoppas iaf det går vägen! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback