Tid nästa onsdag!

2010-06-15 @ 12:17:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kom hem från läkaren för ett tag sedan och dom trodde
absolut inte att det rörde sig om något farligt. Men jag sa
att jag ändå ville ha bort den där förbannade knölen.
Så jag fick en tid nästa onsdag. Då ska dom trycka in lite
lokalbedövning och skära ett snitt och plocka ut den.
Kommer tvinga dom att skicka in den för analys.

Hos läkaren fick jag iaf ta blodtryck, blodprov och sen
kollade dom om jag hade diabetes och det hade jag ej!
Blev rätt illamående när dom tog blodprov, vet ej varför.
Är ju inte känslig för blod eller så, men jag blev svettig
som fan och illamående! Nu mår jag dock bra! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback