Tågluff!

2010-06-17 @ 08:59:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://www.svenskaturistforeningen.se/PageFiles/17573/tag.jpg

När jag får semester i Augusti så har jag planerat att
dra ut i europa och åka tåg! Jag ska helt enkelt tågluffa.
Kommer antagligen att åka buss eller tåg ner till Köpenhamn
för att vidare ta mig ner till Tyskland. Från Tyskland bär
det vidare och det vet jag inte vart? Kanske Amsterdam? Paris?
eller något annat ballt ställe. Europa har ganska många länder
att erbjuda, så det är ju bara att vraka och välja?

Tänkte iallafall köpte ett InterRail kort hos SJ.
Dom kostar cirka 3000 kr för 15 dagars fritt resande.
Jag har semester i 2 veckor, så det passar mig utmärkt.
Har inte tänkt att tillbringa min semester hemma.
Den tiden jag är ledig länge vill jag vara ute och resa.

Min tjej och min kompis är iaf på att åka ut och luffa.
Men vi söker som sagt mer folk som vill hänga på.
Desto fler, desto roligare? Så vem som helst får hänga på.
Bara personen har bra med pengar och orkar med en massa
festande och resande. Boende vet vi inte ännu, det får man
se när man är på plats? Vem vet, någon natt kanske det blir
en parkbänk pga att man inte hittar något hotell? Allt är
möjligt. Jag är öppen för alla förslag. Tror att det kommer
bli en toppenresa. A memory for LIFE.

Läs mer här på SJ:
http://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=11249&l=sv&s_kwcid=TC|16228|t%C3%A5gluff||S||3240994246&gclid=CK_QwtPFpqICFQGF3godPCfLRQ

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback