Nu jävlar ska jag störa er med min tuta!

2010-06-16 @ 12:22:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


http://img340.imageshack.us/img340/4245/vuvuzelagreen.jpg
Hahahaha! Har letat som ett kronjon efter en Vuvuzela-tuta!
Äntligen har jag hittat en! Ville egentligen köpa den i
direkt i butik, fast verkade inte som att någon sålde den.
Så jag surfade in på Aftonbladets Shop och gjorde en
beställning därifrån. Hoppas bara att det går fort!
Skulle helst vilja ha hem den tills på fredag.
Men känner på mig att den är ganska slut hos dom med.

Vill du också beställa en Vuvuzela-tuta?
Gör det då HÄR!

Vet du inte vad en Vuvuzela är?
Det måste väl alla veta? Har ju stått om den i tidningar,
har varit med på nyheter och överallt. Det är iaf tutan som
alla sitter och blåser i nu under VM i Sydafrika. När man kollar
på en match låter det som en stor svärm med bin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback