Lite om Gradn Prixet i Turkiet!

2010-06-08 @ 12:23:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/6/7/1244392757215/Turkish-F1-Grand-Prix-Tur-001.jpg

Var precis inne på aftonbladet och läste om
Webber och Vettels bråk när dom crashade under
Formula 1 Grand Prix Turkey. Jag var ju där och
såg allting, fast såg inte själva crashen då jag
stod på andra sidan banan. Man fick se på en skärm
hur allting gick till.

Här är en film på hela händelsen:



Jag vet inte riktigt vem man ska skylla på, men tråkigt var det.
Lewis Hamilton tog iaf hem segern på banan i Turkiet.
Alla trodde Red Bull stallet skulle vinna, men icke sa nicke...

HÄR är länken till Aftonbladet som jag läste.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback