Köpte en aukustisk gitarr igår!

2010-06-21 @ 09:41:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår vaknade man upp runt halv 12 och hade inte
ett skit att göra. Hade dagen innan planerat att
jag skulle åka ut och köpa en aukustisk gitarr på
musikbörsen vid st:eriksplan (igår). Den skulle kosta
cirka 899 kr, och det tyckte jag var ett helt okej pris.
Men då sa min kompis åt mig att köpa en aukustisk gitarr
från Hobbex. Så på söndagen vid typ 20 i tre kom jag på
mig själv när jag satt och käkade på en lakritspuck (glass).
"Helvete! Jag skulle ju köpa en gitarr idag!" Då så åkte
vi fort mot Skärholmen och dundrade in i centrumet.
Trodde att det skulle vara stängt, men dom verkade ha öppet
till typ 18.00. Så jag köpte iaf gitarren och är väldigt nöjd.
Han iaf inte stämma den igår, men det skall jag göra idag! :D

Här har ni den aukustiska gitarren ifrån Hobbex:
http://www.hobbex.se/p/productmenu,261.262.265/pid,3121/t/product.html

Just fan! När jag var inne på Hobbex så fick jag syn på ett
paket som skulle kunna passa perfekt till midsommarafton.
Ska nämligen åka iväg till min underbara flickväns landställe då.

Paketet innehåller: Blåsrör (man skjuter iväg pilar/nålar),
pilbåge och ett luftgevär. Är inte de det ultimata midsommarpaketet?
Jag och brorsan stod på vårat landställe förra året och lekte
med hans luftgevär. Det var ju hur roligt som helst! :D

Här har ni iaf "Machopaketet" från Hobbex:
http://www.hobbex.se/p/pid,8357/t/product.html

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback