Kommissarie Späck

2010-06-08 @ 07:35:34 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://www.sfi.se/PageFiles/7067/Kommissarie_Sp%C3%A4ck%20476.jpg
En bild från Kommissarie Späck.

I söndags var jag, min flickvän och några kompisar ute på
Heron City och såg Kommissarie Späck. Alla som var med
var övertygade att den skulle vara bra.
Självklart var filmen också jävligt bra och helt sanslöst rolig.
Helt brutal och galen humor. Fredde Granberg har verkligen
gjort ett bra jobb med denna.

Jag kan väl bara ge denna filmen ett jättebra
betyg eftersom den fick mig att skratta som
aldrig förr. Äntligen gör någon en skön paordi,
fast istället för amerikanska/engelska filmer
så görs det utav en svensk film som har kommit
i jättemånga delar. Hela teamet och skådespelarna
har verkligen lyckats med ett jättejobb.

Och budgeten som endast var på 15 miljoner har
spenderats på rätt sätt! Dom har fått det dom vill
ha och kunnat göra så pass bra effekter som möjligt
för just denna budget. Eftersom Späck ligger 2:a
just nu på biotoppen så antar jag att dom kommer
spela in summan och få en fetare budget till den
planerade uppföljaren som du kan läsa om HÄR.



Trailer för filmen kan ni se här:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback