Hackilihack på spelmaskinen?

2010-06-21 @ 23:55:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Stod inne i spelhallen på Heron efter att vi hade sett Beck ikväll.
Såg då på "Sonic" maskinen att ena "Air Hockey" "pucken" låg i
mål-saken, så jag slängde upp den och vi började lira. Sen när
spelet tog slut började maskinen låta. Sen drog den till ännu en
omgång. Vi fick 5 gratis spelomgångar och det är ju kul! :-)

Beck var ju iallafall en lovande rulle.
Rätt mycket slakt i den och det var en del gånger man faktiskt
hoppade till rejält! Jag är sjukt nöjd och kände inte att jag
slösade bort några pengar. Btw, nu har jag gått på bio så mycket
så att jag faktiskt är GULDMEDLEM på bioklubben! *Känner mig stolt!*

Next week blir det Twilight-Night på bio. Då visar dom alla tre filmer
i serien. Så det blir alltså en förhandsvisning. Blir väl att filmtittandet
är klart vid 01.00 då, men vafan? Det är ju hur skoj som helst.
Blir iaf jag, min tjej och en kompis. Ska bli KUL!

Just fan, på onsdag ska jag till vårdcentralen och skära bort en lustig
klump i mitt huvud. Den sitter på sidan av pannan, lite ovanför tinningen
typ. Känns lustigt, har gått runt och haft ont i huvudet av den.
Men läkarna tror att det rör sig om en fettklump då jag slog i skallen för
ett tag sen. Det var alltså då den uppstod. En läkare varnade till och med
för ett tag sen att det kunde vara hjärnblödning, men det var det ej!
Hoppas iaf det går bra. Läkaren som ska skära bort den sa att han skulle
köra in lokalbedövning och vänta i tre minuter, sen gör ett litet snitt och
sedan pilla ut den. Ska tvinga honom att skicka iväg den på cellprov så
att man är 100% att det inte är något farligt.

Nej, nu ska jag slänga mig i sängen och glo lite film.
Det kommer bli en tuff dag på jobbet imorgon.
Ska läsa av lite mätare och göra lite inventering.
Men, men. NajtaaaaaaH!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback