Fyfan vad trött jag var imorrse?

2010-06-28 @ 07:50:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Satans så trött jag var imorrse. Helt jävla sjukt.
Vaknade upp av den där förbannade jävla väckarklockan
och höll på bli helt tokig. Kändes inte bra alls när den ringde.
Stängde av den när den ringde vid 05:00, sen ringde min flickväns
telefon på snooze... det gjorde tamefan inte saken bättre.
Drog på mig shortsen 05:50 och gick in på toa och borstade tänderna.
Sen blev det t-shirten plus tjocktröjan och sen att gå mot bussen.
Sjukt tråkigt, men jag fick mig en bra läsning iaf som jag ser fram emot
varje morgon. Tyvärr tog boken slut i en gångtunnel när jag nästan var
framme vid jobbet. Kändes skit jobbigt, men nu känns det bättre.
Den bästa boken jag någonsin har läst och säkerligen kommer läsa.
Fastnade totalt vid den. Boken jag snackar om heter "Jag är Wanted."
Ni som gillar att läsa borde köpa den. Finns i vanlig bokform plus pocket.

Nej, nu ska jag köra vidare här. Uppdaterar säkerligen lite senare.

/ E

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback