Arvika... London... ELLER, Barcelona?

2010-06-09 @ 12:36:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är den stora frågan. Vart fan ska man åka?
Det var jättemånga som skulle åka med till Arvikafestivalen,
fast nu har nästan alla bangat ur... Det kunde man väl ana?

Ibland är såna där urbangningar riktigt tråkiga.
En kille sa att han skulle åka oavsett om ingen följde med.
Han bad mig boka semester och det gjorde jag.
Men vafan? Självklart bangade han ur, och det var inte så kul.

Så nu till det jag tänkte på. Vart åker jag? Igår började tankar
om att dra till London eftersom att jag redan hade tagit semester
i två dagar till Arvika. Jag vill ju göra något då. Visst kan jag skippa
semestern och spara pengar. Men det är inte det jag vill. Jag vill åka
någonstans och ha kul. Har även haft lite tankar på Norge. Typ dra till
någon semesterort där och bara ta det lugnt. Men som alla vet så är
ju Norge svindyrt. Har aldrig varit i Norge, men har sett bilder på deras
natur, och den är ju så vacker! Men, men. Sen började jag fundera på
Barcelona eftersom att det var samma pris dit som till London.
Kollade även upp Prag, dit var det också billigt att flyga.
Men ändå vill jag åka till Spanien(Barcelona) och bara njuta av solen.
Var ju i Turkiet(Istanbul) för någon vecka sen och där var det ju helt
varmt. Hoppas bara det inte är så varmt i Barcelona!

Men sen en grej till... London vore också nice? Men där är det dyrt.
Men pengarna skiter jag i. Men man kan ju inte spendera lika mycket
där som i Barcelona... Vafan ska jag göra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback