Kommer MSN att dö ut?

2010-07-20 @ 08:53:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag började jag tänka på MSN när jag satt på tåget.
Känns som att hela tjänsten håller på att dö ut?

Igår så skrev min kompis ett snabbmeddelande på
facebook och det var det jag började tänka på idag.
Håller msn helt seriöst på att dö ut?

Nu när jag tänker efter så sa en polare till mig för
någon helg sen att: "Fan, jag har inte använt mig av
msn på månader, säkert ett halvår. Jag använder bara
mig av Facebook.
"

Samma är det med mig, jag snackar inte så ofta på msn
längre som jag gjorde förut. Lite tråkigt tycker jag, men
ingen annan skriver ju knappt på msn längre, så det blir
ju så...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback