Knight and Day (2010) Tom Cruise, Cameron Diaz

2010-07-27 @ 07:35:26 Permalink Film Kommentarer (1) Trackbacks ()

http://i28.tinypic.com/4t9bt4.jpg

Nu när jag ändå skrev om filmen som jag såg igår,
så kan jag ju ta och skriva om filmen som jag såg
i söndags på bio!

En skön action/komedi/kärleks film är vad detta är.
Tom Cruise och Cameron Diaz gör riktigt bra roller.

Filmen kanske inte är den bästa, och det är väl inte
någon man direkt lägger på minnet och ser om,
men den är helt klart värd att se.

Handlar om en kille som skyddar en annan kille som
har uppfunnit ett kraftfullt batteri. Man vet aldrig
vem man ska lita på i den här filmens tills den är slut.
Fartfylld med action, men riktigt seg i början.

Jag ger denna filmen 4/10.

Trailer:

Kommentarer

Postat av: lucke

nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill :)

2010-07-27 @ 08:26:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback