Inception (2010) - Leonardo DiCaprio

2010-07-27 @ 07:30:52 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://i26.tinypic.com/125sup2.jpg

Igår såg jag filmen som har varit totalt utsåld hela helgen.
Eller iaf nästan utsåld. Fanns ett fåtal platser kvar i söndags
när jag skulle se den, så jag fick välja att se en annan film.
Gav dock biografen en chans igår och fick två helt okej platser
på rad 12.

Filmen i sig är väldigt svår att förstå, den behöver nog ses
minst 2-3 gånger, men den var mycket välgjord med bra effekter
och en riktigt schysst handling.

Vet inte om jag vill kommentera filmen i sig för mycket.
Man kan väl säga att den handlar om att Leonardo DiCaprio
ska ta sig in i en annan killes sinne och plantera en sak
som han ska tro... Vill som sagt inte avslöja något,
för ni bör se den här själva på bio.

Trailer:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback