Hahah? Ännu mer besökare?

2010-07-22 @ 21:04:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tror fan att jag har slagit mitt rekord i besökare på en dag!
Har haft hela 19 besökare idag! Helt sjukt! Wehu!

Aja, nyss var jag ute i kungens kurva och härjade lite.
Var bl.a inne på Inter Sport och köpte en sjukt snygg
Adidas tröja. Kostade bara 400 kr och har kostat 800!

Köpte även en liknande Adidas tröja för några dagar sedan
inne på Stadium i stan för 300 kr. Den var också skit snygg.
Så jag har fått två jättefina "jackor"/"tröjor" av märket Adidas!
Vetefan vad det är med mig och Adidas, men jag älskar märket.
Det är stilrent på något vis! :))))

Första tröjan:


Andra tröjan:


Lite sunkig kvalle på den första, men det får duga.
Ber också om ursäkt för att jag är så dålig att ta bilder.
Men har tappat bort min "adapter" till att sätta in kort i datorn,
men tydligen fungerade det att bara stoppa in mitt sony minneskort
från kameran rakt in i kortläsaren! Det visste jag faktiskt inte!

Ska dra ihop ett inlägg om pappas och min F1-resa från turkiet.
Ska även försöka dra ihop en bit film av det jag filmade! :O)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback