Fuck you, Reinfeldt!

2010-07-05 @ 08:50:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Moderaterna suger. Jag hatar det där jävla pisspartiet.
Hela högern är åt helvete! Hoppas dom torskar valet totalt.
Vadfan ska man med dom till? Gynnar endast dom rika.
Jag ser mig inte själv som rik, men jag har pengar så att jag
klarar mig varje månad. För jag jobbar och sliter.

Jag kan inte uttrycka mig i ord varför jag ogillar det där grisliknande
partiet "Moderaterna." Kolla bara på hur folk ser ut i partiet.
Som grisar! Kolla på Reinfeldt, ett uppstoppat jävla fejkleende.

Sen liknar han en äcklig nazist också, kolla bara hans hälsning:


Bort med moderaterna. NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback