Arvikafestivalen - Igen!

2010-07-02 @ 12:56:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Yehu! Torsdagen den 15:e Juli drar Arvikafestivalen igång,
and me, of course, will be there! Kommer bli så BRUTALT KUL!!!!

Fan vad jag har längtat efter att gå på festival.
Förra året blev det inget, vet ej varför, men 2006 & 2008 var jag på Arvika.
Bästa festivalen enligt mig. Lite synd att man inte han besöka Hultan.
Men man får hoppas på en: Börja om och gör rätt från Hultsfredsfestivalen.

Arvika är iaf en grym festival. När jag var där 06' så var det skit mycket synth
och 2008 var det väldigt blandat. Punk, rock, hiphop och massa synth.
Var även massa trance / techno.

Vet dock inte när vi åker. Antingen blir det på kvällen den 14:e, eller så åker vi
väldigt tidigt på morgonen den 15:e. Det återstår att se. Kommer iaf ha med mig
filmkamera & digitalkamera! Ska filmas och fotas jättemycket! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback