Arvikafestivalen... helt oförglömligt!

2010-07-19 @ 16:38:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Fyfan! Tror aldrig jag har haft så kul någonsin när
jag har festat i mitt liv. Har träffat så mycket sköna
människor under dom dagarna jag var på festivalen.

Hoppas jag träffar många av dom igen.

Vi var 4 stycken som åkte, varav en som vi inte umgicks
med så himla mycket eftersom han hängde med lite andra.
Så vi var tre iaf som hängde med rätt många som bodde
där vi hade slängt upp våra tält. Dom hade en skit schysst
musikanläggning med sig och spelade seriöst dygnet runt
på den. Låten som gick mest var "Bag In Da Box."

YEAH!

Kommentarer

Postat av: lucke

tjabba, hänt idag då? :P

2010-07-19 @ 17:25:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback