Sleepy...

2010-02-11 @ 19:53:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är verkligen SJUUUUUKT TRÖTT.
Fattar inte varför jag är det? Just den här veckan har jag varit
helt lame... Men jag är iaf lite glá! Vi har snackat rätt mycket den
här veckan om vårat Korpen-lag, och det verkar faktiskt bli av!
Alla som har sagt att dom vill vara med verkar vara 100% på.
Kommer fan bli sjukt kul att lira, även fast ingen av oss kanske
är Ronaldo eller Zlatan! Allt blir ju liksom en kompis grej, right?

Vad ska göras ikväll då? Flickvännen vill börja glo på film nu,
men jag vet inte? Sen måste man ju planera vad man ska göra
Alla Hjärtans Dag. Iofs har jag ju redan lite planer.
Om jag inte ser filmen Farsan i helgen så drar jag och tjejen och
ser den på söndag på Heron City! Vad vi ska göra sen är ju förstås
hemligt eftersom hon läser här varje dag! ;)

Just fan, nu kom jag på en sak till! För er som gillar Leonardo DiCaprio
(killen från Titanic, men det visste väl alla?) Han är iaf med i en helt ny
film som faktiskt skulle ha kommit i slutet av förra året, typ oktober, eller
var det kanske november? Skitsamma iaf, filmen heter "Shuter Island"
och verkar vara jävligt lovande. Kommer ihåg att jag såg en trailer för den
redan i Maj? Eller var det Juni/Juli? Kommer inte riktigt ihåg. Har längtat
efter att få se den sen dess, och det kändes ju verkligen skit tråkigt att jag
skulle få vänta ända tills nu. Men vad säger man? Den som väntar på något gott
väntar aldrig för länge? Filmen har iaf premiär Fredagen den 19e Februari som är
nästa helg! Jag kommer att se den på premiären! :) HÄR kan ni läsa mer om filmen.

Trailer:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback