Outsiders - Elallergiker

2010-02-08 @ 21:01:31 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag och min flickvän såg nyss Outsiders avsnittet där dom visade elallergiker.
Okej, helt ärligt så orkade inte jag se hela programmet för att det luktade bullshit...
Jag kan inte till 100% bevisa att dom ljuger, men helt ärligt, hur fan kunde tjejen klara
av datorn om hon inte klarade av att gå runt ute knappt? Alla vet att datorn avger väldigt
mycket strålning och hon kunde ju sitta vid den och surfa?
Och med tanke på att hon klarade av trådlöst internet? Hoho? Ringer inte klockorna?
Trådlöst internet?!?!?!??! Det avger förbannat mycket strålning och EL som den får ifrån
den bärbara datorn.

Stinker så mycket skitsnack!
Vet dock inte varför man skulle vilja fejka något sånt här?
Men helt ärligt, tycker inte ni att det låter helt jävla konstigt?

/ Eddie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback