Mat, gud vad gott!

2010-02-12 @ 12:38:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vad hade man inte gjort om maten hade funnits? Jo, man hade ju dött? Käkade precis mat, chili con carne faktiskt. Helt okej, var mat från igår som min snälla mamma hade gjort ordning. Tack så mycket för det! Idag så ska jag upp till polaren, vi ska diskutera korpen-laget som jag tidigare har nämnt. Kommer några andra dit också. Jag vet inte riktigt om jag ska dricka alkohol-drycker idag, det ska dom andra dock. Vi får se vad jag känner lite senare. Just nu känner jag bara att jag vill dricka läsk och ta det lugnt. Jag hoppas iaf att vi kommer fram till något bra. En del är inte överens om lag-namnet, men helt ärligt så bryr jag mig inte om vad det blir, för jag vill bara spela och ha jävligt kul.

Kommentarer

Postat av: J V H

Äntligen har du skaffat blogg!

2010-02-12 @ 14:55:35
URL: http://jvhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback