Man påkörd av tunnelbanan...

2010-02-10 @ 20:48:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://snubbelfot.files.wordpress.com/2009/10/tunnelbana-054.jpg

En 44-årig man blev påkörd vid T-centralen igår av ett tunnelbanetåg
då han tappade ner sin mobil på rälsen och skulle hoppa ner och plocka
upp den. Det gick rykten om att han blev nerknuffad på spåret, men det
var bara rykten. Allting var en mycket tragisk olycka.

Nu till saken... Allting är väldigt tragiskt, och det tycker väl alla?
En väktare som patrullerar nere vid TC skapade igår en R.I.P-grupp
på facebook. Där hånar han killen som ramlade ner på spåret genom
att skriva: "ganska speciell person, riktig jobbig, högklassad idiot".

Det finns schyssta väktare och riktiga idioter till väktare.
Jag har stött på båda sorterna och blir bara irriterad och tycker det här
är så jävla dåligt gjort av honom. Jag hoppas hans chef väljer att sparka
honom hårt i arslet så han försvinner ur väktarbranschen.

Min fråga är: Hur fan kan man vara så jävla kall?
Vem fan bryr sig om en person är lite speciell? Alla är väl olika?
Ingen förtjänar iallafall att dö av ett tunnelbanetåg som krossar en.

Jag hoppas killen som ramlade ner får vila i frid och har det bra
där han nu är. Väktaren borde iallafall få sparken och en stor svart TJOCK
text där det står att han är en jävla idiot på sitt meritpapper.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback