Hemma!

2010-02-10 @ 17:17:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag hemma från jobbet!
Har cirka 1 timma och 40 minuters resväg till jobbet!
Jag har absolut inga problem med det då det är skönt att åka kommunalt.
Brukar läsa böcker och tidningar. Först börjar det med att jag tar bussen
ner till stationen, därifrån tar jag pendeltåget in till stan och sedan byter
jag vid t-centralen till tunnelbanan. Efter T-banan tar jag Tvärbanan
och sedan är jag framme! :)

Idag har det iallafall varit en till lugn dag.
Men jag är lite trött, så jag ska bara ta det lugnt idag! :)
Vet inte om min flickvän kommer senare? (Hoppas.)
Då lär vi väl glo på en film, eller kanske kolla på Golnytt (Efterlyst)
på TV3 som börjar 21:00. Tycker att det kan vara rätt intressant att
kolla på ibland.

Over and out.
Drar nog iväg ett inlägg lite senare ;).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback