Har en moderat-läsare på min blogg!

2010-02-18 @ 11:57:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har en eller fler moderat-läsare på min blogg har jag märkt.
Har alltid fått någon moderat som ska försvara sig ordentligt
när jag skriver skit om dom! Jag tänker inte sluta, för moderaterna
är svin, grisar och äckel! Nu menar jag inte dom som är hemma-moderatrer,
utan dom som sitter i regeringen och arbetar för moderaterna! Känner flera
personer som gillar moderaterna, och det är inte min ensak, det skiter jag
faktiskt fullständigt i. Alla får ha sin egen åsikt. Men nu tänkte jag slänga
mer skit på moderat-partiet!

Här kan ni läsa om Srikumar Hariharan som erkänner att han har delat ut
brev till sina elever. I brevet uppmanar han att föräldrarna ska gå med
i moderaterna - dessutom HELT GRATIS.

Ska vi ha sådana jävla fuskare i våran regeringen? Det är en skam! BORT!


Här har ni artikeln från expressen:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1887011/brevet-som-avslojar-riksdagskandidaten

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback