Farsan - Premiär imorgon!

2010-02-11 @ 08:07:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

http://blogg.passagen.se/ordbehandling/resource/78_1001/100112_Josef_Fares_Farsan.jpg

Satt nyss och läste City!
Faaaaaaan vad sugen jag är på att se Josef Fares nya film Farsan.
Det är tänkt att jag ska gå och se den på alla hjärtans dag med
min underbara flickvän! :). Men helt ärligt så är jag skit sugen
på att se den nu! Haha! Får fasiken ta och hålla mig tills på söndag.

Trailer kan ni se här:




http://modemossen.blogg.se/images/hroines_1159177866.jpg

Lite annat... Jag undrar vad jag ska ge min flickvän på hennes födelsedag.
Jag vet att hon har velat haft en skinnjacka, men jag vet inget bra ställe
att köpa den på? Självklart får ju hon följa med och välja så det blir rätt
storlek och så att hon är nöjd med den. Men fasiken, vilken affär?

Kommentarer

Postat av: Anonym

New yorker i skärholmen borde det finnas. fanns i julas så finns nog nu med. Vet dock inte om dom är snygga. lycka till

2010-02-11 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback