Farsan & I love you Philip Morris

2010-02-10 @ 07:37:17 Permalink Film Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan! Blev lite segt igår, var ganska trött,
så jag la mig och kollade på film med min flickvän,
men somnade efter 30 min av den.


Igår kväll var jag ute vid Heron City och skulle försöka
nypa ett par gratis biljetter till filmen "Farsan."
Tyvärr var alla slut, men jag går endå och ser den på fredag!
Josef Fares är väl lätt Sveriges bäst komedi-films skapare?
Hans film Kopps är ju helt guld! Speciellt Torkel Pettersson
som "Benny The Cop."



Vill passa på att tipsa er! Filmen I love you Philip Morris
med Jim Carey har förhandsvisning den 15 Februari på ett x-antal
utvalda biografer i Sverige.

Här är en lista på de biografer där den kommer visas:

I love you Philip Morris förhandsvisas den 15 februari kl. 21.00 på följande biografer:
Stockholm, Park
Malmö, Filmstaden Storgatan
Lund, Filmstaden
Linköping, Filmstaden
Karlstad, Filmstaden
Uppsala, Royal
Gävle, Filmstaden
Örebro, Filmstaden
Umeå, Filmstaden
Luleå, Filmstaden
Västerås, Filmstaden
Helsingborg, Filmstaden
Norrköping, Filmstaden
Växjö, Filmstaden
Sundsvall, Filmstaden


Alla som är med i bioklubben och är guld eller silvermedlemmar går och
ser filmen HELT GRATIS. Guldmedlemmar kan hämta ut biljetter från och med
idag (2010-02-10) och Silvermedlemmar kan hämta ut biljetter från och med
imorgon (2010-02-11). Om det finns biljetter kvar så hämtar jag mina
imorgon! Passa på! För Jim Carey är jävligt bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback