Äntligen hemma!

2010-02-08 @ 17:34:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag hemkommen från jobbet.
Var en ganska lugn dag med rätt lite jobb, men det var trevligt.
Alltid skönt att komma iväg till jobbet och jobba och göra rätt för sig!

Sen har jag även pratat med ett par vänner om att vi ska starta
ett korpen lag som vi diskuterade om i helgen då vi spelade Fifa på PS3
och drack. Vi har väl så gott som ett lag, men nu ska vi bara planera lite.
4000 kr kostar det att vara med i korpen, och det är ju ingen jättesumma
när vi alla delar på den. Efter det måste vi skaffa fotbolls pjuck att lira med.
Blir grusdojor eftersom korpen mest körs på grus.

Jag tycker iaf idén är hur bra som helst.
Det var min vän Gerry som kom med förslaget och alla tyckte det lät bra.
Nu letar vi sponsorer som vill sponsra oss med lagtröjor, och jag tror att
vi har fått några napp iaf! Skulle de skita sig får vi stå för konstnaderna själva! :)
Klart man ska ha en lagtröja! :)

Over and out! Nu ska jag göra lite annat, kanske drar iväg ett inlägg här lite senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback