Adventureland, en jävligt bra film!

2010-02-14 @ 10:32:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/adventureland_poster2.jpg
Vill ni se en bra film, så se filmen "Adventureland."
Jag såg den igår natt och den var fett med bra!
Det handlar om en kille som ska flytta med sin polare till New York
för att plugga på College, men allting går inte riktigt som det ska.
Hans pappa blir nedsatt i tjänst och tjänar mindre under sommaren
när han har lov, så han får ta sommarjobb på nöjesparken Adventureland
där han lär känna nya människor.

Ska nog faktiskt inte skriva så mycket mer om filmen, för då avslöjar jag
massa saker som ni själv får ta och se. Jag rekommenderar den starkt,
och den får 8/10 av mig!

Trailer kan ni se här:

Kommentarer

Postat av: Emma

aah riktigt gtt:)

2010-02-14 @ 12:00:33
URL: http://ttrasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback