Värme...?

2010-12-14 @ 08:55:42 Permalink Resor Kommentarer (0) Trackbacks ()

http://i56.tinypic.com/30dhst1.jpg

Just nu så är jag så himla trött.
Har inte sovit någe vidare på säkert en månad.
Oftast blir det 4 timmars sömn om natten. Inget jag ska klaga
på då det är jag som sitter uppe och inte kan slita mig från datorn.

Vecka 2 kommer jag vara i Sälen och åka skidor, men helt ärligt så
skulle en utlands resa till ett varmt och skönt land vara ännu bättre.
Ingen skulle väl kunna motstå en strand som är brännhet och vatten som
är långt över 20 grader? Tänk er en skön medelhavsö. Herregud så skönt.

Sälen kommer naturligtvis också vara hur skönt som helst.
Flera dagar i skidbacken och på kvällarna sitta och bara ta det lugnt
framför brasan i stugan. Så, visst längtar man ju.
Men just nu är det så kallt och jag är så himla trött. Jag vet själv
att jag blir piggare av värme. Blir att åka någonstans i sommar.
Har även stora planer på Asien till vintern 2011.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback