Nyårsafton imorgon

2010-12-30 @ 06:37:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Imorgon är det nyårsafton, och jag antar att många redan har
planerat vad man ska ha på sig och vad som ska göras.
Saken är den att något utav det vet inte jag ännu.

Har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig eller vad jag ska göra.
Det jag vet är väl typ att jag ska se Grevinnan och Betjänten,
men det gör jag ju varje år, så det är standard.

Jobbar halvdag idag, så det blir att ta med sig presentkortet som jag
fick på Dressmann i födelsedagspresent och handla lite kläder som
jag kan ha på mig imorgon. Känner verkligen inte att jag kan ha
de kläder som jag redan har.

Men, men... Rapporterar väl ikväll hur det blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback