Morgontrött på pendeln

2010-12-28 @ 06:37:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter på pendeln med bärbara och är sjukt trött.
Är helt ärligt megatrött.

Känns rätt "old-school" att sitta med en bärbar på tåget
när man vet att man kan surfa via en liten mobil.
Man kanske skulle skaffa sig en sån lur? Uppdatera lite ifrån min
gamla oldie Nokia. Fast det känns ändå sjukt onödigt...
Har ju mobiltbredband och det har jag typ 1,5 år till eftersom att
jag är bunden. Använder inte heller det så ofta, så jag betalar typ
för att surfa 2-3 gånger i månaden på den här stickan.
Kommer dock använda den lite mer när jag drar till Sälen på en
liten "Skii-Weekend."

Aja! Uppdaterar väl lite senare! Tjiiing så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback