Fyller år

2010-12-21 @ 08:07:33 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Då kom man till den dagen på året då man föddes för exakt 21 år sedan.
Dagen började väldigt bra. Min älskade flickvän gav mig ett presentkort på
SF bio på hela 500 kr! Blev riktigt glad eftersom jag älskar att gå på bio.
Köpte även en present/julklapp till mig själv. Det blev en systemkamera med
8 GB minneskort och kameraväska. Har testat den lite på morgonen och den
fungerade suveränt. Ruggigt svårt att ta fina bilder. Jag får helt enkelt träna
och läsa manualen hur man gör för att ta så bra som möjligt.
Sony DSLR A290L
Well, senare idag så ska jag firas av min familj. Min mamma ska göra en tårta,
det kommer bli supertrevligt. Sen ska jag väl ut och kolla bio eller kanske bowla
med vänner + flickvän. Kanske till och med blir så att jag får skotta fram min
bil som är totalt stendöd och står på pappas parkering. Batteriet visade sig inte
vara på topp, så det dog pga kylan!

En till sak som händer idag är att det tydligen ska bli månförmörkelse!
Sjukt ballt. Kollade runt efter månen imorrse, men såg ingenting.
Kanske iallafall får se något! Hoppas verkligen det.

Kommentarer

Postat av: Alex

Grattis som fan! du lär få gadda mig när du lärt dig hantera maskinen ju! Håller på o skissar på en grej!

Hare bra! Kram

2010-12-21 @ 13:20:47

Postat av: Emma-Lou

Grattis :-)

2010-12-21 @ 14:39:42
URL: http://www.finest.se/emma-lou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback