Dan före doppar...

2010-12-23 @ 07:32:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Imorgon är det julafton... och jag har inga stora förväntningar.
Det tråkiga med allt är att morsan och farsan åker bort.
Hade gärna hängt med, men julen är så kort i år.
Så... vad gör man då? Helt ärligt så har jag ingen aning.
Min underbara mamma har iallafall ordnat en skinka.
Så resten av prylarna får jag ordna själv. Sen blir det att käka
ett litet julbord.

Today då...
Då blir det ut att åka bil. Btw, har fått igång min jäkla volvo
som har stått stendöd i ett par dagar. Startmotorn måste ha
fryst eftersom den aldrig ville gå runt helt ordentligt även fast
vi hade full kräm mot batteriet från pappas bil.
Men igår hade den stått i över ett dygn och tinat lite.
Aja, back till idag. Ska ut och handla de sista julklapparna.
Eller ska man säga de sista... Jag har knappt handlat något.
Mamma och pappa fick sin igår. Det blev en kryssning till
Helsingfors. Jag kommer åka med samt min flickvän.
Ett gäng kompisar kommer även hänga med. Kommer bli grymt.

Känns som om jag håller på att skriva en novell nu, men jag har värsta
skrivsuget i fingrarna och jag har inte uppdaterat min blogg någe bra den
senaste veckan. Har varit jävligt trött dock, men men! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback